کد خبر: ۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
شورای وحدت آمادگی دارد با جریان‌های نزدیک به خود، فهرست مشترک داشته باشد... در ۱۰ بهمن جاری، دومین نشست سراسری روسای شورای وحدت و ستادهای انتخاباتی استان‌ها را در تهران برگزار خواهیم کرد....شورای وحدت از فهرست جامعتین در تهران و استان‌ها حمایت می‌کند.
سخنگوی شورای وحدت گفت: شورای وحدت آمادگی دارد با جریان‌های نزدیک به خود، فهرست مشترک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «منوچهر متکی» سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی این شورا با اهالی رسانه، اظهار کرد: رقابت، یکی از مولفه‌ها و محورهای مهم از فرمایشات رهبر انقلاب است و امیدواریم با حضور جریان‌های مختلف سیاسی، این امر در انتخابات پیش‌رو محقق شود.

دبیر اجرایی شورای وحدت با بیان اینکه احزاب و جریان‌های سیاسی باید به نقش ملی و انقلابی خود توجه کنند افزود: شورای وحدت آمادگی دارد با جریان‌های نزدیک به خود، فهرست مشترک داشته باشد.

متکی اضافه کرد: مصاحبه با نامزدهایی که به ما رجوع کردند را آغاز خواهیم کرد و هیات انتخاباتی شورای وحدت، با آن‌ها گفت‌وگو می‌کند تا به لیست ۳۰ نفره برای تهران برسیم.

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در ۱۰ بهمن جاری، دومین نشست سراسری روسای شورای وحدت و ستادهای انتخاباتی استان‌ها را در تهران برگزار خواهیم کرد.

متکی در پاسخ به مهر مبنی بر رویکرد شورای وحدت برای انتخابات خبرگان رهبری گفت: شورای وحدت از فهرست جامعتین در تهران و استان‌ها حمایت می‌کند.

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد