کد خبر: ۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
هوای شهرمان خوب نیست. حال مردم عزیزمان خوب نیست. جوانان، پسرها، دخترها،پدران و مادران، پدربزرگها و مادربزرگها در حال و هوای خاصی بسر میبرند، باید پیام نگرانی هایشان را دریابیم. باید ۱۰۰ محور از سر فصل های مسائل کشور را احصاء و بر اساس مبانی دینی ، آموزه های امام ، رهنمودهای رهبری و تخصص و دانش روز برای آنها راه حل بیابیم. بنا داریم از مجلس که باید در رأس امور باشد شروع کنیم . در فهرست شورای وحدت، نام آشنایان مسبب وضعیت کنونی کشور حضور ندارند.
منوچهر متکی با انتشار پیامی لیست سی نفره استان تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

در پیام منوچهر متکی آمده است:

هوای شهرمان خوب نیست. حال مردم عزیزمان خوب نیست . جوانان، پسرها، دخترها،پدران و مادران ، پدربزرگها و مادربزرگها در حال و هوای خاصی بسر میبرند ، باید پیام نگرانی هایشان را دریابیم.

شورای وحدت معتقد است باید ۱۰۰ محور از سر فصل های مسائل کشور را احصاء و بر اساس مبانی دینی ، آموزه های امام ، رهنمودهای رهبری و تخصص و دانش روز برای آنها راه حل بیابیم. بنا داریم از مجلس که باید در رأس امور باشد شروع کنیم . در فهرست شورای وحدت، نام آشنایان مسبب وضعیت کنونی کشور حضور ندارند.

اینک به شهروندان شریف تهران، ری ، اسلامشهر، لواسانات و پردیس فهرست ۳۰ نفره شورای وحدت را با احترام به هر تصمیمی که بگیرید معرفی می‌کنیم.


متن نامه منوچهر متکی و فهرست اعضای شورای وحدت برای مجلس دوازدهم 


send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
مطالب مرتبط :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد