کد خبر: ۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
ما پیشنهاد یک سازوکار اجرایی و عملیاتی برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید است. در این راهکار تهران به ۳۰ منطقه تقسیم می‌شود و در هر منطقه یک نماینده نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی می‌کند.
دبیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

به گزارش ایلنا، منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی در کلان شهر تهران، گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارچوب کاری در انتخابات تهران اقدام شود. مطالبات و خواسته‌های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی‌یابد و مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی‌شناسند.

وی افزود: مثلاً اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

متکی تاکید کرد: ما پیشنهاد یک سازوکار اجرایی و عملیاتی برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید است. در این راهکار تهران به ۳۰ منطقه تقسیم می‌شود و در هر منطقه یک نماینده نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی می‌کند.

عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: البته این امر نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست. در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل و خواسته‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد