کد خبر: ۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
برقراري يك گفتگوي ملي و همچنين تلاش براي برگزاري انتخاباتي حداكثري بهترين راهكار براي عبور از شرايط و وضعيت فعلي كشور است و به همين دليل در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بايد زمينه براي خلق اين دو اتفاق بسيار مهم در سراسر كشور فراهم شود.
سنندج - خبرگزاري مهر: منوچهر متكي براي حضور در مراسم سخنراني در شش شهرستان استان كردستان وارد اين استان شد و در طول دو روز قرار است كه با شماري از اعضاي ستادهاي انتخاباتي خود ديدار و گفتگو كند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر متكي كه چندي قبل با انتشار نامه اي وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري سال جاري شد، ظهر پنج شنبه وارد استان كردستان شد و ضمن حضور در شهر قروه با شماري از افراد نزديك به خود ديدار كرد و پس از آن ضمن حضور در شهر دهگلان در جلسه سخنراني نيز حضور يافت.
 
متكي در ادامه سفر خود به استان كردستان وارد شهرستان كامياران شد و شامگاه پنج شنبه در جمع شماري از مردم اين شهرستان سخنراني كرد.
 
وزير خارجه سابق كشورمان در نشست با جمعی از مردم شهرستان كامياران با اشاره به لزوم حضور و مشاركت جمعي در انتخابات رياست جمهوري خرداد ماه سال جاري، بيان كرد: تلاش براي برگزاري انتخاباتي با شكوه يك وظيفه ملي است و انتظار مي رود كه خردادماه سال جاري بار ديگر حماسه اي تاريخي در كشور ثبت شود.
 
وي عنوان كرد: برقراري يك گفتگوي ملي و همچنين تلاش براي برگزاري انتخاباتي حداكثري بهترين راهكار براي عبور از شرايط و وضعيت فعلي كشور است و به همين دليل در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بايد زمينه براي خلق اين دو اتفاق بسيار مهم در سراسر كشور فراهم شود.
 
متكي به انتشار نامه اول خود به مردم كشور و خانواده هاي ايراني اشاره كرد و افزود: در آينده اي نزديك نامه دوم را نيز منتشر مي كنم كه در آن تحليلي از شرايط و وضعيت كشور نيز ارائه مي شود.
 
وي همچنين در اين نشست به سوالات مطرح شده از سوي افراد حاضر پاسخ داد و در پايان گفت: هدف اصلي من از سفر به استان كردستان اطلاع رساني در خصوص اهميت سال حماسه سياسي و اقتصادي و همچنين تلاش براي جلب حضور حداكثري مردم در صحنه هاي مختلف به ويژه انتخابات است.
 
منوچهر متكي همچنين ساعات پاياني پنج شنبه شب وارد شهرستان مريوان شد و در اين شهر نيز سخنراني كرد و قرار است كه امروز قبل از خطبه هاي نماز جمعه سنندج در جمع مردم اين شهر و در مسجد جامع سخنراني داشته باشد و سپس راهي شهرستان سقر مي شود تا در اين شهر نيز سخنراني داشته باشد.
 
اعضاي اصلي و افراد نزديك به منوچهر متكي بيشتر اهل شهرستان سقز هستند ولي دوستان و آشنايان يكي از ديپلمات هاي كشورمان در زمان تصدي متكي در وزارت امور خارجه نيز در اين سفر وي را همراهي مي كنند و گفته مي شود كه رئيس ستاد انتخاباتي وي نيز از بين همين افراد انتخاب مي شود.

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها: كردستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد