کد خبر: ۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
در يادواره شهداء روستاي ريحان آباد شهرستان گلوگاه برگزار شد.
ملت ایران نیز در امتداد انقلاب تکاملی اسلام قرار دارد و با انقلاب در تمام ابعاد در بعد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… توانست در راه امام خود ایستادگی کرده و با تقدیم هزاران شهید در پای آرمانهای خود بایستد.
با حضور منوچهر متکی چهارمین یادواره ۱۲ شهید  روستای ریحان آباد بخش کلباد شهرستان گلوگاه  با حضور خیل مشتاقان و خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاري بسيج ،  منوچهر متکی که در چهارمین یادواره شهدای روستای ریحان آباد سخن می گفت اظهار داشت: منطق ملت ایران برآمده از انقلاب تکاملی اسلام است.

وزیر سابق امور خارجه کشورمان با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) افزود: رمز ماندگاری و جاودانگی پیامبر (ص) پس از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال انقلاب تکاملی بود که از او بر جای ماند علاوه بر نقش انسان ساز و برجسته ای که پیامبر در سالهای عمر خود ایفا کرده بود.

وی ادامه داد: ملت ایران نیز در امتداد انقلاب تکاملی اسلام قرار دارد و با انقلاب در تمام ابعاد در بعد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… توانست در راه امام  خود ایستادگی کرده و با  تقدیم  هزاران شهید در پای آرمانهای خود بایستد.

متکی تصریح کرد: این انقلاب حق است و ادامه راه پیامبران و امامان است و آثار وجودی خون شهدا  و فلسفه ایثار در راه خدا ،همین ماندگاریهاست.

وی در خاتمه  برگزاری یادواره های شهدا را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا یاد شهدا را در فضای جامعه طنین انداز خواهد کرد.

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با غرفه های مختلف عکاسی،نمایشگاه کتاب و … برپا بود.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
مطالب مرتبط :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد