کد خبر: ۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
بیست و دومین نشست مسجد محور منوچهر متکی
منوچهر متکی نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه دیدارهای مردمی مسجد محور خود، در مسجد جامع محمدیه واقع در محله سیدخندان تهران حضور خواهد یافت.
منوچهر متکی، نماینده مردم شریف  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس فردا به منظور دیدار مستقیم و بررسی مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود به منظور ادای فریضه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع محمدیه واقع در سیدخندان ابتدای بزرگراه سردار سلیمانی (رسالت) خیابان شهید کابلی حضور خواهد داشت و کلیه شهروندانی که مایل به دیدار مستقیم و بدون تکلف با نماینده خود هستند، می توانند در این مسجد حضور یافته و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.


متکی در این رابطه گفت: همانطور که پیش از انتخابات در مساجد حاضر شده و برای تبلیغات با مردم در ارتباط بودیم، اکنون نیز وظیفه داریم در همین مکان مقدس در خدمت مردم و ولی نعمتان واقعی کشور و انقلاب بوده و برای رفع مشکلات آن ها تلاش کنیم.

گفتنی است این دیدار، بیست و دومین نشست مسجد محور منوچهر متکی در مناطق مختلف شهرهای حوزه انتخابیه ٰ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بوده و روال این جلسات به گونه ای است که نماینده مردم شنوای مشکلات و حرف های شهروندان بوده و برنامه ای برای سخنرانی یک طرفه وی وجود ندارد.

 









send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد