کد خبر: ۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
رئیس ستاد مرکزی منوچهر متکی و دیگر مسئولین کمیته ها و استان های منوچهر متکی هم تقریباٌ مشخص شده اند که در زمان معین به مردم و رسانه ها معرفی خواهند شد.
مسئول کمیته جوانان ستاد انتخاباتی منوچهر متکی از انتصاب برخی روسای ستادهای منوچهر متکی خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حسین آزادبخت با اشاره به نزدیک تر شدن به روزهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت : ستاد مرکزی انتخاباتی منوچهر متکی و کلیه ستاد های استانی وی در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده است اما چون هنوز زمان قانونی تبلیغات ریاست جمهوری فرا نرسیده است این ستادها اعلام موجودیت عمومی نکرده اند .

آزادبخت ادامه داد: در همین راستا برای هماهنگی های بیشتر هزاران نفر از حامیان مردمی که در جای جای کشور خواستار همکاری با ستاد انتخاباتی وزیر سابق امور خارجه کشور هستند ، منوچهر متکی در حکمی مهندس احمد زمانی را به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی خود منصوب کرده است . مهندس زمانی که از نخبگان و فعالین اقتصادی به شمار می رود هم اکنون عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و رئیس هیئت مدیره شرکت رجاء هستند .

مسئول کمیته جوانان ستاد منوچهر متکی همچنین ادامه داد : همچنین در حکم دیگری آقای متکی مسعود جورابلو را به سمت رئیس ستاد مرکزی خود در تهران منصوب کرد . جورابلو که استاد دانشگاه و نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز هست پیش از این سوابقی همچون مشاور شهرداری تهران، مشاور معاون وزیر تعاون را در کارنامه خود داشته است.

مسئول کمیته جوانان ستاد منوچهر متکی در پایان خاطر نشان کرد : رئیس ستاد مرکزی منوچهر متکی و دیگر مسئولین کمیته ها و استان های منوچهر متکی هم تقریباٌ مشخص شده اند که در زمان معین به مردم و رسانه ها معرفی خواهند شد.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد