کد خبر: ۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
منوچهر متکی در نشست شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران عنوان کرد:
هنوز سناریوی آمدن افراد مطرح است ، اما تاکید ما بر کاندیداتوری رییسی است.
سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام این که این شورا به دنبال تبدیل نامزدی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان مطالبه عمومی است ، از کاهش اختلافات در اردوگاه اصولگرایان خبر داد و گفت : مشکل ائتلاف کم شده ولی تمام نشده است.

به گزارش ایرنا ، منوچهر متکی در نشست شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران در ساری در پاسخ به پرسش یکی از حاضران مبنی بر سرانجام اختلاف بین شورای وحدت نیروهای انقلاب و شورای ائتلاف بر سر نامزدی ریاست جمهوری ، اضافه کرد : هنوز سناریوی آمدن افراد مطرح است ، اما تاکید ما بر کاندیداتوری رییسی است.

وی ادامه داد : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، جبهه پایداری و دیگر گروه‌های اصولگرا می‌توانند در تهران کاندیداتوری رییسی را مطرح کنند تا به خواست عمومی تبدیل شود.

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب همچنین از یارگیری ۵۰ هزار نفری این شورا در تهران خبر داد و گفت : ورود ما به انتخابات ۲۸ خرداد با مجموعه ۵۰۰ هزار نفری است که هر کدام حداقل بتوانند ۳۰ رای کسب کنند.

متکی از لرستان به عنوان نمونه فعال در سازماندهی نیروهای شورای وحدت نیروهای انقلاب یاد کرد و گفت : ۱۰ هزار نفر را به عنوان نیروهای تشکیلاتی در مازندران در نظر گرفتیم.

وی مهم ترین هدف دشمنان در انتخابات پیش رو را کاهش مشارکت مردم برشمرد و توضیح داد : دشمن به این مساله دل بسته که مردم وارد فاز منفی در مبارزه با انقلاب شوند و کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس هم این امیدواری را برای دشمن به وجود آورد.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها: شورای وحدت ، رئیسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد