کد خبر: ۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
امروز شعار امام راحل در حنجره پاک و خلف صالح او به همان رسایی، جوانان جهان اسلام را در سراسر دنیا به عزت و خودباوری فرا می خواند.
وزیر پیشین امور خارجه کشورمان گفت: ضروری ترین و فوری ترین نیاز کشور اجماع ملی است و نباید فرصت ها را برای ارائه خدمت به راحتی از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر متکی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن شهر گرگان مرکز استان گلستان اظهار کرد: امروز شعار امام راحل در حنجره پاک و خلف صالح او به همان رسایی، جوانان جهان اسلام را در سراسر دنیا به عزت و خودباوری فرا می خواند.

وی خطاب به مسئولان اضافه کرد: اگر همواره با انقلاب همراه باشیم موفق خواهیم بود.


متکی تاکید کرد: با دو نگاه نمی توان کشورداری کرد و باید نقشه واحد داشته و هر حزبی در انتخابات رای آورد آن نقشه را اجرایی کند تا کشور به موفقیت و خودکفایی در همه زمینه ها برسد.

وی افزود: اگر شرایط ما خاص است و اگر دیگران بعد از برجام آمدند قرار داد بسته و فاینانس قول دادند ولی مدت هاست خبری از آنها نیست، دلیل سیاسی دارد ،باید در برابر آن با توجه به شرایط دنیا، اقتصاد مقاومتی را اساس فعالیت های اقتصادی کشور قرار دهیم زیرا برآمده از متن مقاومت اسلامی و انقلابی است.

متکی به توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا هم اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب روز به روز در لاک دفاعی رفته و از ابهت آنها در دنیا و منطقه کاسته می شود. به گفته وی؛ حمله به افغانستان، ایجاد داعش و حمله به عراق، سوریه و سقوط اف 16 رژیم صهیونیستی؛ نمونه های بارز از دست دادن ابهت و بی اثری آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وزیر اسبق امور خارجه همچنین گفت: 22 بهمن 57 روز امام راحل و انقلاب اسلامی بود و همواره یادآور عزت و خودباوری ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام است. 

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها: 22 بهمن ، گرگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد