کد خبر: ۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
در راهپیمایی 13 آبان‌ماه در زاهدان عنوان شد:
معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه وحدت و انسجام مسلمانان نسخه‌ای شفابخش در مقابل دردی که استکبار در جهان ایجاد کرده است، افزود: وحدت مسلمین به عنوان یک سلاح برنده در آینده بار دیگر خودنمایی کرده و نقشه‌های دشمنان را در هم می‌ریزد.
معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب، شعار «مرگ بر آمریکا» را نماد مبارزه با استکبار دانست و گفت: «شعار مرگ بر آمریکا» پیام ظلم‌ستیزی امام راحل به همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، منوچهر متکی در راهپیمایی 13 آبان‌ماه در زاهدان، اظهار کرد: «شعار مرگ بر آمریکا» پیام ظلم‌ستیزی امام راحل به همه مسلمانان جهان است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» یک فریضه محوری بوده و نماد مبارزه با استکبار است.

وی ادامه داد: ملت ایران تا همیشه از استکبار و ظلم علیه مسلمانان برائت جسته و تا زمانی که این ستم‌ها ادامه داشته باشد، هر سال رساتر فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی» را سر خواهند داد.


متکی با بیان اینکه حرکت ملت ایران در روز 13 آبان یک حرکت عقلانی برگرفته از دین و الهامات دینی بوده و بر پایه منطقه استوار است، گفت: آمریکا از روز 22 بهمن 57 تا روز تا 12 آبان 57 هیچ یک از توطئه‌های خود را علیه ایران حذف نکرد، آمریکایی‌ها پشت سر تمام توطئه‌ها و کودتاها و جنگ‌افروزی‎ها و تحمیل جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهدیدها و تحقیرها علیه ملت ما نقش اول و نقش کلیدی داشته‌اند.

* آمریکا پشت صحنه تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه ایران بوده و هست

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب افزود: آمریکایی که روزی سمبل و نماد بسیاری از جوانان در منطقه بود و فرهنگ و موسیقی آمریکایی و سایر کالاهای آن را تبلیغ می‎کردند، امروز در نظرسنجی‌ها از آمریکا به خاطر جنایت‌هایش تنفر دارند و این نفرت از آمریکا بر پایه یک منطق استوار است.

وی ادامه داد: نگاه هوشمندانه رهبری نظام در مواجهه با سیاست‌های زیرکانه آمریکا همواره چراغ راه مسؤولان کشور ما بوده است.

متکی بیان کرد: آمریکایی‌ها از حربه‌های مختلف برای مواجهه با انقلاب اسلامی ما استفاده کردند و یکی از آنها ایجاد تفرقه در میان ملت‌ها، قومیت‌ها و مذاهب است.

وی یادآور شد: در سیستان و بلوچستان مردم و اقوام محتلف زندگی مسالمت‌آمیز دارند، چه شده است که آمریکا و گروهک‌های ساخته آنها هدف اصلی خود را به دشمنی در بین شیعه و سنی و مذاهب و قومیت‌ها نه در ایران بلکه در دنیا قرار داده‌اند.

متکی تأکید کرد: هدف و مأموریتی که برای آنها تعریف شده، تخلیه انرژی عظیمی بوده که در بین جوانان مسلمان در اقصی نقاط جهان است، منتها تخلیه این انرژی نه بر علیه دشمنان اسلام  بلکه برعلیه خودشان است.

* وحدت و انسجام مسلمانان نسخه‌ای شفابخش برای ملل مسلمان

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب گفت: نهادینه کردن اختلاف نه نظری بلکه خونی بین فرق و مذاهب مختلف و ارائه تصویری زشت و غیرمنطقی از اسلام از دیگر اهداف آمریکایی‌ها است.

وی ادامه داد: در مناظره‌های آمریکایی‌ها می‌شنویم که خود بر راه‌اندازی داعش اعتراف می‌کنند، ما باید جوانانی را که نادانسته و ناخواسته به اینها پیوسته و یا می‌خواهند بپیوندند را نجات دهیم.

متکی گفت: تقریب مذاهب اسلامی یکی از اهداف مهمی را که از یک قرن قبل توسط مذاهب اسلامی بنیان نهاده شده را دنبال می‌کند، علمای بزرگ کشور، اعضای شورای مجمع تقریب در این عرصه فعال میدان‌داری می‌کنند.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه وحدت و انسجام مسلمانان نسخه‌ای شفابخش در مقابل دردی که استکبار در جهان ایجاد کرده است، افزود: وحدت مسلمین به عنوان یک سلاح برنده در آینده بار دیگر خودنمایی کرده و نقشه‌های دشمنان را در هم می‌ریزد.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها: 13 آبان ، زاهدان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد