کد خبر: ۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
بنده به دلیل سابقه کاری خود نوعا از سیاست صندلی های خالی حمایت نمی‌کنم و حضور همیشه می تواند اثرگذارتر باشد، چه در بعد ایجابی و چه در بعد سلبی.
وزیر امور خارجه دولت نهم اظهار داشت: قطعا با فراغت از برجام، تیم هسته ای در عرصه های دیگر دیپلماسی کشورمان و گسترش ارتباطات با بازیگران بین المللی، فعال تر خواهند بود.

منوچهر متکی وزیر خارجه دولت نهم در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات درباره عدم حضور برخی رسانه ها در این نمایشگاه گفت: بنده به دلیل سابقه کاری خود نوعا از سیاست صندلی های خالی حمایت نمی‌کنم و حضور همیشه می تواند اثرگذارتر باشد، چه در بعد ایجابی و چه در بعد سلبی. اما باید به حرف رسانه ها توجه کنیم به موازات آن به رویکرد و کارکرد رسانه ها در جامعه نیز باید توجه ویژه ای داشته باشیم. اگر رسانه ای اعتراض خود را با عدم حضور در یک مجموعه نشان داد، باید صبوری کرد.



وزیر خارجه سابق کشورمان درباره چگونگی ارزیابی دیپلماسی دولت یازدهم  گفت: پیگیری موضوعات مهم و سیاست خارجی در دولت یازدهم با نهایت تلاش انجام شد و حاصل کارشان رسیدن به توافق برجام بود که به اعتقاد من باید در این باره به آنها خسته نباشید گفت. قطعا با فراغت از برجام این تیم در عرصه های دیگر دیپلماسی کشورمان و گسترش ارتباطات با بازیگران بین المللی، فعال تر خواهند بود.

منوچهر متکی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اتحاد اصول گرایان در انتخابات آینده گفت: حضور جمعی در فعالیت های سیاسی صرفنظر از نوع گرایشات تابع قواعد خاصی است که اگر افراد به آن پایبند نباشند نمی توانند به هدف مورد نظر برسند. انتخابات گذشته باید چراغی برای روشن کردن راه اصول گرایان باشد.

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد