کد خبر: ۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
به پرونده مدیرمسوول کنونی سایت تابناک با شکایت منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و توهین رسیدگی شد که در ارتباط با اتهام توهین، هیات منصفه مطبوعات، متهم را مجرم نشناخت اما در مورد نشر مطالب خلاف واقع، وی را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.
هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران، مدیران مسوول کنونی و سابق سایت تابناک را در عناوین اتهامی مجرم شناخت.

به گزارش ایرنا، دادگاه رسیدگی به پرونده سایت تابناک روز یکشنبه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

بر اساس این گزارش،به پرونده مدیرمسوول کنونی سایت تابناک با شکایت منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و توهین رسیدگی شد که در ارتباط با اتهام توهین، هیات منصفه مطبوعات، متهم را مجرم نشناخت اما در مورد نشر مطالب خلاف واقع، وی را مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.

در دادگاه امروز همچنین به پرونده محمدجواد بربریان مدیرمسوول وقت سایت تابناک با شکایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به اتهام نشر مطالب خلاف واقع نیز رسیدگی شد که هیات منصفه مطبوعات متهم را در عناوین اتهامی مجرم شناخت و مستحق تخفیف در مجازات دانست.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد