کد خبر: ۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
امام جمعه چالوس ضمن تشکر از حضور منوچهر متکی در شهرستان و حضور در یادواره یکی از شهدای شاخص چالوس گفت : امیدوارم کشتی حساس مدیریت کشور به دست شما سپرده شود تا با تدبیر و برنامه ریزی منسجم بتوان از موانع و مشکلات عبور کرد.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به چالوس سفر کرده بود در حاشیه این مراسم به دیدار ائمه جمعه چالوس و نوشهر رفت.
 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس منوچهر متکی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین راشدی نوری در محل بیت امام جمعه با ارائه گزارشی در خصوص مسائل روز کشور و نگاه و برنامه‌هایش گفت: کشور اکنون در مرحله حساس و مهمی قرار دارد که مردم باید در لبیک به فرمان حماسه سیاسی رهبر انقلاب با حضور پرشور در پای صندوق های رای حماسه باشکوهی بیافرینند.

متکی ادامه داد : من مشکلات امروز کشور را بسیار جدی و در حال نهادینه شدن می دانم و پس از یک سال فعالیت مطالعاتی و میدانی با برنامه ای منسجم آماده ام تا خودم را به رای مردم بگذارم.

در ادامه این دیدار امام جمعه چالوس ضمن تشکر از حضور منوچهر متکی در شهرستان و حضور در یادواره یکی از شهدای شاخص چالوس گفت : جنابعالی از سرمایه‌های نظام و چهره‌های ولایتمداری هستید که در عرصه های مختلف انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده‌اید.

حجت الاسلام راشدی نوری ادامه داد: امیدوارم کشتی حساس مدیریت کشور به دست شما سپرده شود تا با تدبیر و برنامه ریزی منسجم بتوان از موانع و مشکلات عبور کرد.

در ادامه سفر یک روزه متکی به چالوس وی با حضور در بیت امام جمعه نوشهر با وی نیز دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله محمود مشایخ انتخابات پیش‌روی را تجلی مهم حفظ نظام دانست و تاکید کرد : نیروهای اصولگرا باید با یک وحدت رویه در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند تا عرصه را به فرد دیگری واگذار نکنند.

وی با تقدیر از عملکرد متکی گفت: سوابق شما برای مردم و نظام روشن است و اخلاق مداری شما همیشه زبانزد بوده است.

در این دیدار متکی گزارشی از برنامه‌های خود و روند وحدت اصولگرایان ارائه کرد.
send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد