کد خبر: ۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
«بسیار استغفار کنید، استغفرالله زیاد بگویید.» و بعد اضافه فرمودند: «این گنجینه‎ای است که تمام‎نشدنی است، کنز است، یک گنجینه‎ای است که فنا‎پذیر نیست.»
... آخرین دیدار من دقیقا دو روز قبل از ارتحال بود. آیت‎الله‎العظمی بهجت از معدود شخصیت‎‎هایي بودند که بی‎کلام بر دل علاقه‎مندان‎شان اثر می‎گذاشتند. نگاه، زندگی، منش و نوع تعامل ایشان با دنیا و ما فیها به‎گونه‎ای بود که بر قلب و روح و جان کسانی‎که با او مانوس بودند اثر می‎گذاشت.


ایشان مصداق بارز «کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم» بودند که به غیر زبان و با اعمال خود اثر بر روی مردم می‎گذاشتند، البته زبانشان هم به‎طور کامل در خدمت اسلام و ترویج مکتب اسلام بود.

در یکی از جلساتی که خدمت ایشان برای ارئه گزارشی شرف‎یاب شدم، قبل از این‎که وارد جلسه ملاقات با ما شوند، شخصی خدمت آیت‎الله بهجت رسید و گفت مشکل دارم، لطفا کمکم کنید، ما سه نفری که در اطاق نشسته بودیم، صحبت آنان را می‎شنیدیم.

مرحوم حضرت آیت‎الله بهجت فرمودند: «بسیار استغفار کنید، استغفرالله زیاد بگویید.» و بعد اضافه فرمودند: «این گنجینه‎ای است که تمام‎نشدنی است، کنز است، یک گنجینه‎ای است که فنا‎پذیر نیست.»

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها: آيت‎الله بهجت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد